Helg uppdatering

2011-05-29, 19:41:48 / Kategori: Ego
Hejsan alla sötisar :)
Nu har det varit dött på bloggen ett tag.
Men jag hinner faktiskt inte blogga länge, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om helgen.
Denna vecka har varit chill gällande skoldagar, gällande vänner. Men familj och plugg? Inte lika chill, så nu när all stress faller på måste jag ta riktiga helger, annars stressar jag sönder.
Min diet funkar super ca 1kg per vecka är hejdååå <3 (och jag får då äta kolhydrater och kan unna mig nått litet i helgen, göck dock inte det just denna helg)
Sitter just nu och väntar på att Megavideo ska låta mig kolla vidare på min film, suuuuuck!!
Och på tal om film så har jag köpt 3 nya denna helg :D
1. Westside story
2. Puhs film om Heffaklumpen
3. Sound of music
4. 3 filmen i serien om Änglagård (den är dock inte till mig)
Men en liten ny fiken fråga (bara för att jag äääälskar att byta ämne)
Vad har ni gjort för era "mödrar" denna dag?
Min mor sa att hon inget ville ha så jag köpte inget... Missag??? Men jag har diskat hela dagen .__.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag
Sincerely yours MissFluffyPink ♣



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?