Film mani!

2011-06-10, 01:34:00 / Kategori: Film & musik
Jag lider förtillfället av en total film mani!
Jag blir alltid så när det börjar närma sig sommaren, alla andra går ut i solen och jobbar på brännan jag dör av värmeslag och kollar film eller åker båt (och då Precious har tagit en ej godkänd semester på obestämd framtid så blir det inte så mycket av med båt åk).
Så jag har köpt en upsjö av filmer som jag ska kolla på,
  1. Nalle Puh och jackten på Chrisftoffer-Robin
  2. Princess Mononoke
  3. True Blod, säsong 3 (jag veeet att det är en serie egentligen)
  4. Mulan
  5. 7 Pounds
  6. Due Date
  7. och till sist Hairspray
Så vi kan ju komma fram till att jag gillar barn filmer ;)
Utöver dessa och de som nämns i inlägget innan detta så kommer jag med stor sannorlikhet se på Sweeny Todd samt minst 2 Hanibal maraton, ett Fast and the Furious, Lord of the rings och Pirates of the Caribean :)
Men nu ska jag sova, slutar ju faktiskt skolan imorn ;P
Och till denna väldigt speciella dag har jag machat allt till 1000, allt från skor till smink och accesoarer, i år kör vi på zebra mönster i svart vitt med rosa och guld detaljer <3
Jag bloggar faktiskt bara för att jag målat naglarna och måste vänta på att de torkar innan jag ska sova, hehe :P
Hoppas ni har det bra tills vidare
Sincerely yours MissFluffyPink ♣

Sofia - Foto, mode & personligt

Just nu har jag 3 tävlingar på min blogg.

Var gärna med i någon! :) Kram



2011-06-19, 18:13:01 URL: http://smnmode.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?