Elle = käääärlek <3

2011-05-13, 18:24:19 / Kategori: Ego
Ack! Idag är en sån där underbar dag! Trotts dåligt väder och faktumet att det är Fredag den 13 :P
Varför? Jo, för att:
  • Jag vakna och var pigg
  • Jag behövde inte datorn idag
  • Jag kände en oerhörd lättnad över att ett problem var löst, nu kan jag bara vara
  • Ytterligare ett problem är påväg att lösas
  • Snart har jag sommar hund
  • Snart är det sommarlov
  • Jag hitta bra kläder att ha på mig
  • AS mysig om en lite knasig picnick med Amanda, Hanna och Sandra
  • Jag palla hela rörligbild lektionen utan att bli dödstrött
  • Jag har fått mitt nya nr av Elle (återkommer till det i senare inlägg)
  • God middag på g med mysigaste mamma och knasigaste Mr. Muppsson
  • Härlig kväll på g
  • Jag är glad
  • Och JAG ÄR GLAD!
Snabb uppdatering bara ^^
Sincerely yours MissFluffyPink ♣



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?